Caymans (feat. Swae Lee)

2 Chainz

Just gave a hundred dollars to the water boy, keep it straight up and down like corduroy
The forty got a thirty and it's paranoid, if I ain't have no bags to sell I'd be unemployed
You know I smoke a lot for the pain, bitch, money talk, yeah, I speak the language
If you fuck with me, gonna sang this
How you gon' be broke and famous?


They tell you be safe, stay dangerous
They'll swap ya life out for payments
My homie just skipped his arraignment
The last pic he posted looked like the Caymans
Okay, sipping slow, had her climbing shit on her tippy toes
Lick it slow, I'ma cash you out, baby, give and go
Lumenin, I can see the light when the blinds close
From the trench I can smell a snitch, nigga blindfold


Walk in the spot and I think I smell rhinestones
You got a fake chain, cool you can't have five on
This a no fly zone, somebody turn the lights on


You know I smoke a lot for the pain, bitch, money talk, yeah, I speak the language
If you fuck with me, gonna sang this
How you gon' be broke and famous?
You know I smoke a lot for the pain, bitch, money talk, yeah, I speak the language
If you fuck with me, gonna sang this
How you gon' be broke and famous?


Broken-hearted but you got paper now, I guess you still broke and famous
I told you don't get caught up with the wrong niggas, it's your life you gotta do what you do
I love to bust it down in the Caymans, body like that make me stay in
Dollar signs talk to me sign language
I can't lie to you and I hate it, you know I sip just to pain kill
Double cup, same meal for my brain cells, what we do baby, this is grown business
You interfering, running up the phone bill


You know I smoke a lot for the pain, bitch, money talk, yeah, I speak the language
If you fuck with me, gonna sang this
How you gon' be broke and famous?
You know I smoke a lot for the pain, bitch, money talk, yeah, I speak the language
If you fuck with me, gonna sang this
How you gon' be broke and famous?
How you gon' be broke and famous?
How you gon' be broke and famous?


Now you know me, check this out, I ain't tryna, tryna talk down on nobody
You know, that's not what I'm here for you know, I been poor before
Basically what I'm saying though, if you got something that people wanna see, wanna be a part of
You need to use that to take care of you and yours, can't be out here struggling

Composição: Colaboração e revisão: Renata

Cifra Club Academy

O ensino de música que cabe no seu tempo e no seu bolso!

Quero conhecer os cursos
Cifra Club Pro

Entre para o
Cifra Club PRO

Tenha acesso a benefícios exclusivos no App e no Site

  • Chega de anúncios

  • Mais recursos no app do afinador

  • Desconto em nossos produtos

  • Entre outras vantagens...